Izdalītais serveris, VPS, VDS, hostings Vācijā, Holandē
Ieiet panelī
EUR | USD

Administrēšanas pakalpojumi

Serveru administrēšanu uz OS Linux bāzes veic Coretek.lv sistēmas administratori uz maksas pamata, mēs nesniedzam Windows administrēšanas pakalpojumus.

Par pirmo bāzes paketi šim pakalpojumam tiek piedāvāti sekojošie noteikumi:

1) 5 sistēmas administratora darba stundas.

2) problēmu ar vadības paneļiem, ko mēs sniedzam izdalītiem serveriem, novēršana: cPanel, ISPManager.

3) drošības, sistēmas logu, aktuālo problēmu ar slodzēm audits.

4) aparātu komponentes diagnostika.

5) kompleksais servera drošības līmeņa celšanas risinājums (phpmyadmin piekļuves ierobežojumi pēc statiskiem klienta ip, fail2ban uzstādīšana, citu zināmu problēmu labošana).

6) serveru PN un moduļu – mysql / php / nginx / apache – uzstādīšana un atjaunošana utt.

7) rezerves kopiju iestatīšana (ir nepieciešams konts backups pakalpojumam).

8) Sākuma līmeņa DDoS uzbrukumu pretdarbības skripta uzstādīšana (princips: vairāk par N savienojumu no viena IP = BAN ar iptables).

9) SSL sertifikātu uzstādīšana.

10) mājaslapu un bāzu pārnešana no servera uz serveri.

11) servera smalka iestatīšana konkrētiem uzdevumiem, kuri ir aprakstīti ar pasūtītāju (atbilstoši mūsu speciālistu kompetencei – pēc iepriekšējās saskaņošanas).

Paketes vērtība – 100 USD. Vienas atsevišķi paņemtās problēmas/uzdevuma risinājums tiek automātiski pielīdzināts vienai izmantotai mēneša kvotas stundai pēc administratora pakalpojumu laika. Nepieciešamības gadījumā pakete var būt paplašināta/paildzināta pēc pasūtītāja prasības.

Citi noteikumi:

Administrēšana notiek tikai ar root tiesībām (tās ir jāpiešķir ar Klienta paneli, biļetē).

Mēs nesniedzam stundu administrēšanas pakalpojumu.

Maksimāli detalizēts esošo problēmu apraksts, kā arī servera piekļuves un saites, pēc kurām var atveidot problēmu, atbrīvos mūs un Jūs no liekiem dialogiem.

Lūdzu, pievērsiet uzmanību! Mēs paturam sev tiesības atteikties no jebkādu darbu izpildes, ja kādu iemeslu dēļ nevaram garantēt to savlaicīgu vai pareizu izpildi – jebkurš uzdevums prasa mūsu novērtējumu un iepriekšējo saskaņošanu!

Pakalpojuma pasūtījuma jautājumos ir jāgriežas pie tehniskā atbalsta ar Klienta paneli.

Atbalsts Strādā diennakts laikā
Atbalsts
Strādā diennakts laikā
Pieejams IPv4 un IPv6
Kanāls tīklā
Pieejams IPv4 un IPv6
Iekārtas
Iekārtas
Jaunas un mūsdienīgas